Tack alla ni som skickat in era bilder till Ögons jultävling! Vi har fått in hundratals bilder med mysiga stunder. Ni som vunnit – era Ögon-bakdukar kommer på posten!
En amerikansk forskargrupp har i en stor studie kommit fram till att 46 gram 70-procentig choklad varje dag gör att blodkärlen lättare expanderar. Det i sin tur minskar risken för hjärtinfarkt. Källa: chokladkultur.se